Monday, September 22, 2008

BREAK FAST @ BLUE WAVE SHAH ALAM - 1

Heyya.. I've been invited for break fasting at Blue Wave Hotel Shah for Digi staff by Dancom... hehehe.. to tell you the truth... yang invite tu pun my own Brother, he is Dancom staff... oppsss, terpecah lobang lak.....lalalala.. Ok lah belasaha jelah as I am ok with most of them... biasalah good rapo .. (perasan, hehehe...). This morning, I called Hussin (Alcatel) and ym Cik Mie (P1). Am trying to arrange re- union Digi..huhu erk... btw, this is not my event though... buat sempoi lah...

Hussin managed to join us together with Ismail, however, Cik Mie couldnt .. dah ada date lain kot.. so next time kay ...So the participant are, muka2 biasa lah as usual... (me, Azlin, Arlina, Kak Ana and hubby, Cik Din, Bahar, Ghazali, Ismail, Hussin, Roki, Salleh, Chin, Suki, Ezanee, Faizal..and the list goes on...). Abang Jamal & my brother (Hasru) of course kena ade la... tuan rumah lah katakan... banyak gak posing photos yang poyyo pakai h/p... , jadilah... hikshiks...

So, here are some of them... I made it into collage so that boleh masuk banyak cket pics.. hehehehe

p/s: Nak tau rahsia yang bukan rahsia lagik,...Abang Zee telan beratus2 ketam & udang... erk..!

Eh.. Asri OCK pun ade, siap bawak awek tue....... babe... wrong company arr... btw, OCK tak nak nak invite kite ke... hehehe... ade budak pompuan U Mobile yangg shame2... hikhikhik...

Above pics, gambar selambe depan Blue Wave... hehehehe... saje2 buat kenang- kenangan... almaklum... we are apart oledi... :(. In the pics, Azlin, Kak Ana, Bahar, Ghazali, Hussin, Ismail, Cik Din & Roki.


My pics with Salleh Ahmad, Abang Zee, Kak Ana and Kak Alin
Posted by Picasa

No comments: